reklama

Na úvod, Intro, alebo "Môj prvý príspevok"

Ľudom sa najťažšie píše asi o sebe samích. Z jednej strany nás desí pohľad do seba, odhalenie a roztvorenie rúk, ktorími sa tak úspešne celý život bránime pred ostatními cudzincami. Z tej druhej sa znova tešíme, že nás niekto spozná a naša duša sa mu zapáči. U mňa to je hlavne tvrdý súboj so slovenskou klávesnicou a diakritikou, ktorú som donedávna používal snád iba raz do roka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvý súboj vyhrala zjavne klávesnica, nad úvodom som sa trápil dlhšie ako som prepokladal, tak jej zaslúžene patrí vysoké skóre. Samozrejme, Klávesnica nepatrí k tomu, čomu by som chcel tento článok venovať.

Už pred dlhšou dobou som sa zamýšlal nad začatím serióznejšieho blogu. Moje prvé pokusy sa začali s blogom nemenovanej medzinárodnej stránky, kde som zvypustil svoje prvotiny. Písanie sa mi veľmi zapáčilo, vyplíva to z mojej povahy, ktorá by sa veselo dala charakterizovať ako extrovertný mealncholik. Som vďačný mojej povahe, keby jej nebolo, asi by som sedel vždy doma, až by ma viacnohý návštevníci neprinútili vystrčit nos.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia patria k môjmu životu, dokonca aj k práci. Patrím k tím, ktorí pracujú, pretože ich ich práca baví, a nie preto len aby niečo zarobili. Veľa krát si ani neuvedomujem, aký som štastný, pretože za takú krátku dobu môjho života sa mi podarilo dostať sa z oblasti, o ktorej som si v mladosti myslel, že ma bude baviť, do tej, ktorá ma napĺňa. Moje ovečky, či vlastne dospelé deti, ktoré mám, boli vždy skvelé. Nie je tomu ani teraz inak, aj keď tentoraz som si vyberal iba menšinu môjho tímu. Terajšieho. Za tích osem rokov mojej kariéry, som pár krát menil prácu a vždy som tajne dúfal: "Práve táto bude iste tá vysnívaná!". Až doteraz tomu nikdy tak nebolo, držte mi, priateľia, palce, aby sa to konečne zmenilo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K tím zmenám pár krát patrilo aj cestovanie. Do inej krajiny, do iného mesta. Z mojej milovanej Bratislavy, som sa prvý krát sťahoval do Brna, za rieku Moravu. Brno bolo krásne mesto a stále je. Je to mesto života, radosti a možností, ponúklo mi aj tak dlho hľadaný relax a pohodu. Ľudia vravia, že neviete čo máte, až kým to nestratíte. V Brne som to konečne pochopil. Väčšinou sa spája toto porekadlo so stratou dobrého, u mňa to bolo však obojstranné. Konečne som si uvedomil, čo je na Bratislave také zlé. Konečne som mal možnosť s čím porovnávať a z časti pohopil cezpolních, čo sa im toľko nepáči. Je to bohužial realita, Bratislava, ako každé iné hlavné (velko)mesto, je uponáhlaná a zoberie vám veľa, viac ako ponúka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj po roku, čo som už z Brna preč, sa stále divím, ako som sa mohol dostať sem, na východ Slovenska. Možno má na tom podiel moja mama, ktorá mi vravela a dohovárala, aby som sa na Slovensko vrátil. Nuž, vrátil som sa :) Preletel som Bratislavu a pristál až v Košiciach. Asi to nebola predstava mojej mamky, ale kto už v mojom veku poslúcha rodičov? Samozrejme, viac ako ja, sa čudujú všetci okolo mňa a to hlavne tu na východe. Ľudia akoby zaspali dobu, všetci sa predsa sťahujú na "západ", ale pritom všetko zo západu sa hrnie na východ. No rozhodne som sa nesťahoval sem kvôli práci, človek keď hľadá, tak nájde všade niečo. Bol som však už poučený z Brna a tak som vedel, že veľkomesto nie je cesta pre mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Košice ma očarili už pár rokov dozadu. Bohužial (vlastne naštastie), nie toľko ospevovaným rekonštruovaným námestím, ale ľudmi, ktorí tu žijú, ich povahou, srdečnosťou, ktorá nemusí byť vždy príjemná :) Čo ocenujem v tejto časti našej vlasti je krása žien. Čím ďalej putujete na východ, tým sú ženy krajšie. Bohužial sa aj s tou vzdialenosťou vytráca percentuálna úspešnosť rozumnej hladiny intelektu. Na druhej strane, ak si moc pekný/á, netreba sa už moc snažiť. Samozrejme, že to neznamená, že neexistujú pekní a múdri ľudia, len sa považujú skôr za výnimky a raritu. Keby som v tomto článku mal rozpísať všetky moje povahové vlastnosti,bola by z toho asi knižka a veľmi dlhé čítanie. Ja sa však pokúsimpriblížiť sa k vám cez moje ďašie príspevky, ktoré budú už našťastie omojich zážitkoch, hoby a pohľadov na rôzne situácie a ľudí. Preto samôžete tešiť, lebo toto bol môj najnudnejší článok. Aspoň tomu chcemveriť...

Michal

Michal

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Potešte svoju dušu o pohľad z mojich očí a uvidíte kto som. Zoznam autorových rubrík:  Úvod do seba

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu